مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21اقتصادي

117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی 117 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، با تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان سمنان اظهار کرد: 102 پروژه عمرانی با اعتبار حدود 458 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری در شهرستان سمنان افتتاح می شود.

وی از افتتاح 6 پروژه اقتصادی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان با اعتبار حدود 280 میلیارد تومان خبر داد و مجموع پروژه های افتتاحی عمرانی و اقتصادی در این شهرستان را در این هفته، 108 پروژه با 738 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین تعداد پروژه های کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان را 9 پروژه با 365 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و گفت: از این تعداد، هفت پروژه در بخش عمرانی با 173 میلیارد تومان اعتبار و 2 پروژه اقتصادی با 192 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود.

بهرامی با اشاره به اینکه عمده پروژه های افتتاحی در بخش عمرانی در شهرستان سمنان در حوزه امور عشایری، راه آهن، راهداری، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، دانشگاه سمنان، جهاد کشاورزی، آبفا، برق منطقه ای، توزیع برق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود

117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود