مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-31سياسي

نماینده مجلس : تعطیلی ادارات با توجه به گرمای بی سابقه هوا ضروری است


با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.

- نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.

نماینده مردم چابهار گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا باید برای تعطیلی دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، معین الدین سعیدی با اشاره به اطلاعیه اخیر وزارت بهداشت مبنی بر گرمای بی سابقه هوا در روزهای آینده و نیز پیشنهاد وزیر بهداشت تعطیلی آخر هفته در شهرهای بالای 40 درجه گفت: این اقدام باعث صرفه انرژی می شود و با توجه به شرایط موجود از این پیشنهاد حمایت می کنم.

  نماینده مردم چابهار در مجلس اظهار داشت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران با ایده دولت برای تعطیلی آخر هفته موافق هستم؛ هر چند تعطیلی تنها راهکار نیست اما در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است.

  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مورد تعطیلی احتمالی آخر هفته با توجه به افزایش دمای هوا گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می دهیم درجه حرارت بالا رود، پیشنهاد تعطیلی را برای حفظ سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس : تعطیلی ادارات با توجه به گرمای بی سابقه هوا ضروری است

نماینده مجلس : تعطیلی ادارات با توجه به گرمای بی سابقه هوا ضروری است