مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-08سياسي

فرمانده انتظامی یزد: پلیس و رسانه دو بال امنیت جامعه هستند


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای چهار ماهه پلیس استان در حوزه های مختلف، در جمع خبرنگاران گفت: امروز پلیس و رسانه در برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه کنار یکدیگر قرار دارند و به مثابه دو بال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد ضمن تبریک روز خبرنگار، حماسه آفرینی مردم سوگوار استان یزد در محرم سیدالشهدا را افتخاری عظیم دانست و اظهار کرد: پوشش اخبار عزاداری ماه محرم از دیگر اتفاقات خوب در این حوزه است.

وی افزود: هر چند دشمن در این ایام به دنبال ناامنی در کشور بود ولی خوشبختانه با حماسه آفرینی مردم در عزاداری های امسال در مقایسه با سالهای گذشته، سوگواری های دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت:  پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از مردم، با مردم و در کنار مردم است و برای روشنگری افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه است.

سردار بهدانی فرد با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: امروز مسئله امنیت یک مقوله بسیار مهمی است و حتی حضرت ابراهیم(ع) نیز هنگامی که خانه خدا را می ساخت از خداوند خواست آن سرزمین را سرزمینی امن قرار دهد لذا امنیت از مسائل دیگر از اهمیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی یزد: پلیس و رسانه دو بال امنیت جامعه هستند

فرمانده انتظامی یزد: پلیس و رسانه دو بال امنیت جامعه هستند