مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-26اقتصادي

خسارت 20 میلیاردی تند باد به شبکه برق فارس


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: طوفان و بارندگی در فارس تاکنون بالغ بر 20 میلیارد ریال به شبکه توزیع برق استان خسارت وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا جلایر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: شکستگی و تخریب پایه های سیمانی و ترانسفورماتور در اثر تند باد و سیلاب از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق استان فارس طی چند روز اخیر است.

وی یادآور شد: با وجود بارندگی های سامانه بارشی، وزش باد شدید و جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی استان فارس، تمامی شبکه های توزیع برق با تلاش 500 نفر از نیروهای مجرب و کارآزموده شرکت در قالب 180 اکیپ مجهز عملیاتی و اجرایی، در سطح استان آماده ارائه خدمات به مشترکان هستند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در روند پایداری شبکه توزیع برق مشترکان استان فارس وجود ندارد.

جلایر تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی از طوفان و بارندگی به شبکه توزیع برق مراتب را از طریق سامانه 121 به مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند تا همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی و عادی سازی شبکه اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 20 میلیاردی تند باد به شبکه برق فارس

خسارت 20 میلیاردی تند باد به شبکه برق فارس