مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-26ورزشي

10 باشگاه فوتبال بدون زمین چمن


رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان گفت: علیرغم اینکه 10 باشگاه فوتبال در شهرستان زبرخان فعالیت دارند، ولی به دلیل نداشتن حتی یک چمن فوتبال مصنوعی یا طبیعی برای مسابقات و تمرینات مجبورند به نیشابور بروند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان گفت: علیرغم اینکه 10 باشگاه فوتبال در شهرستان زبرخان فعالیت دارند، ولی به دلیل نداشتن حتی یک چمن فوتبال مصنوعی یا طبیعی برای مسابقات و تمرینات مجبورند به نیشابور بروند.

محسن دهنوی در گفت و گو با ایسنا از فعال بودن 25 هیات ورزشی فعال و 3000 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان زبرخان خبر داد و خاطرنشان کرد: اگرچه اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بهمن 1399 مستقر شده اما طی همین مدت میزبانی چندین دوره مسابقات استانی و کشوری را داشته ایم، همچنین در رشته های مختلف ورزشی قهرمانانی را در سطح کشور و استان داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 مجموعه ورزشی در شهرهای اسحاق آباد، قدمگاه، درود و شهر خرو داریم، عنوان کرد: این 4 سالن ورزشی تنها داشته های اداره ورزش و جوانان شهرستان زبرخان هستند که در اختیار هیات های ورزشی شهرستان قرار داده شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان با اظهار تأسف از اینکه جوانان شهرستان زبرخان از وجود سالن های ورزشی فرسوده و غیر استاندارد رنج می برند، بیان کرد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 باشگاه فوتبال بدون زمین چمن

10 باشگاه فوتبال بدون زمین چمن