مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-29فناوري

آخرین وضعیت زیرساخت داده های مکانی SDI آذربایجان شرقی


مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به تشریح آخرین وضعیت زیرساخت داده های مکانی SDI استان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه مهدی پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان همگام با سایر استان ها و تحت راهبری سازمان نقشه برداری کشور نسبت به راه اندازی سامانه زیرساخت داده.

های مکانی (SDI) با هدف تسهیل به اشتراک گذاری سرویس های اطلاعات مکانی ما بین دستگاه های استانی اقدام کرده است.

وی افزود: به منظور اتصال دستگاه های اجرایی به این سامانه با راه اندازی سرور در دستگاه هدف و نصب نرم افزارهای لازم دستگاه مذکور می تواند از طریق اینترانت به ژئوپورتال استانی متصل شده و نسبت به ایجاد و انتشار سرویس های مکانی خود جهت بهره مندی سایر دستگاه های عضو سامانه اقدام نماید.

مهدی پور ابراز داشت: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به بارگذاری 208 سرویس مکانی از لایه های سازمانی خود اقدام کرده است.

مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، ادامه داد: یکی از برنامه های مهم اقتصادی دولت ایجاد و راه اندازی اطلس سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه های داخلی و خارجی در سطح استان و بر اساس ارائه اطلاعات دقیق، کامل و بروز به سرمایه گذاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زیرساخت داده های مکانی SDI آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت زیرساخت داده های مکانی SDI آذربایجان شرقی