مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24سياسي

محرومیت زدایی با جهاد سازندگی محقق خواهد شد


جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه محرومیت زدایی با جهاد سازندگی محقق خواهد شد، گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

- ایسنا/قزوین جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه محرومیت زدایی با جهاد سازندگی محقق خواهد شد، گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

سردار علی فدوی در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام مجتبی(ع) که در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا از مسیرهای مختلف می گذرد که بزرگترین آن خدمت به مردم برای خشنودی خدای متعال است.

وی تصریح کرد: خدای متعال در قرآن کریم انسان را به احسان و نیکی سفارش می کند و چارچوب های این مسیر را برای مسلمین ترسیم کرده است.

خدمت به محرومین سعادتی بزرگ است که خدای متعال برعهده جامعه قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: هدف ما خدمت به مردم است که در همین راستا بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آورده اند تا به سهم خود باری از دوش مردم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی با جهاد سازندگی محقق خواهد شد

محرومیت زدایی با جهاد سازندگی محقق خواهد شد