مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-10اقتصادي

ساخت کانال هدایت آبهای سطحی توسط نفت گچساران


مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ساخت کانال هدایت آبهای سطحی نقش مهمی در جلوگیری از بروز خسارت های ناشی از سیلاب دارد.

- ابوالحسن غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساخت کانال هدایت آبهای سطحی نقش مهمی در جلوگیری از بروز خسارت های ناشی از سیلاب دارد.

 وی بیان کرد: طی سال های گذشته و در هنگام فصل بارش در برخی مناطق مسکونی نفت و شهرستان خسارت هایی وارد شده که باعث نگرانی و گلایه مندی به حق ساکنان این مناطق شده بود.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با بررسی موضوع و حضور کارشناسان حوزه خدمات مهندسی نفت این شهرستان در برخی مناطق از جمله حدفاصل منازل مسکونی کوی مدرس و منازل شخصی همشهریان، کار ساخت کانال هدایت سیلاب آغاز شده است.

غلامی بیان کرد:این کانال آب های فصلی در فصل بارش را تا کانال کناری ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران هدایت کرده و از آنجا نیز سیلاب کنترل شده به کانال مقابل فرمانداری مهار می شود.

  وی افزود: این کانال بااعتباری به میزان 85 میلیاردریال به طول 800 متر، و 2 و نیم متر عرض کف با دیواره 2 متری از سطح کانال توسط اداره خدمات مهندسی در حال ساخت است.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد این کانال ساخته شده و به زودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کانال هدایت آبهای سطحی توسط نفت گچساران

ساخت کانال هدایت آبهای سطحی توسط نفت گچساران