مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-19فرهنگي

از نمایش دو مستند تا اجرای قطعه «خانه آبی» در روز سینما


اجرای قطعه «خانه آبی»،  نمایش دو مستند «موج نو سینمای ایران» و «روز ملی سینما» و سخنرانی اهالی سفارت ژاپن از جمله برنامه های رویدادی است که همزمان با روز ملی سینما در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

- اجرای قطعه خانه آبی ،  نمایش دو مستند موج نو سینمای ایران و روز ملی سینما و سخنرانی اهالی سفارت ژاپن از جمله برنامه های رویدادی است که همزمان با روز ملی سینما در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق گزارش رسیده، مهدی شادی زاده مستندساز و دبیر جشنواره بین المللی جایزه عکس 5 گفت: مراسم افتتاحیه روز ملی سینما 21 شهریور ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود که قرار است در این مراسم قطعه خانه آبی که توسط شاهین علیخانی آهنگساز و نوازنده پیانو ساخته شده است، در سالن شهناز خانه هنرمندان اجرا شود که این اثر موسیقایی با رویکرد نوستالژی تاریخ سینما ساخته شده است.

دبیر جشنواره بین المللی جایزه عکس 5 در ادامه بیان کرد: آهنگسازی این اثر سه ماه طول کشیده است و تونس عزیزالدین نوازنده هارمونیکا و پرهام نیکو خوی به عنوان نوازنده گیتار در این مراسم به اجرای برنامه می پردازند.

وی افزود: همچنین در این مراسم دو مستند با عنوان موج نو سینمای ایران و روز ملی سینما نمایش داده می شود که ساخت این مستندها به عهده من و طیبه مونسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمایش دو مستند تا اجرای قطعه «خانه آبی» در روز سینما

از نمایش دو مستند تا اجرای قطعه «خانه آبی» در روز سینما