مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:192023-08-19اقتصادي

بازارگرمی بلیت پرواز اربعین در دست دلالان


با توجه به عرضه متناوب و مقطعی بلیت پرواز اربعین در سایت های ایرلاین ها، برخی افراد با هزینه بالاتر از نرخ مصوب، بلیت پرواز اربعین را برای زائران تهیه می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با آغاز عرضه بلیت پرواز اربعین با قیمت مصوب، برخی از افراد سودجو و کاروان های غیرمجاز هم دست به کار شدند و باخرید بلیت از شرکت های هواپیمایی، آن را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب به زائران عرضه کردند.

عرضه متناوب و مقطعی بلیت پرواز اربعین محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت مصوب بلیت اربعین را از 27 مرداد تا 20 شهریور را رفت و برگشت هشت میلیون تومان و برای مشهد 9 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است.

بلیت پروازهای اربعین نیز به صورت مقطعی و متناوب صرفاً از طریق سایت های شرکت های هواپیمایی عرضه می شود و نبود بلیت پرواز در مقطع زمانی خاص، به منزله اتمام بلیت نیست.

عرضه مقطعی بلیت پرواز اربعین در 2 روز گذشته بسیاری از متقاضیان زیارت اربعین نتوانسته اند بلیت پرواز مورد نظر خود را تهیه کنند.

رییس سازمان هواپیمایی در این رابطه می گوید: زائران برای خرید بلیت پرواز اربعین نگران نباشند و در بازه زمانی متفاوت به سایت های ایرلاین ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارگرمی بلیت پرواز اربعین در دست دلالان

بازارگرمی بلیت پرواز اربعین در دست دلالان