مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-29سياسي

برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه


رییس سازمان فضای مجازی بسیج کرمانشاه، از برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد و غلبه بر غرایز شناختی ناکارآمد خبر داد.

- سعید کریمی، رییس سازمان فضای مجازی بسیج کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد و غلبه بر غرایز شناختی ناکارآمد خبر داد و اظهار کرد: این وبینار با همکاری مرکز نسرای فضای مجازی بسیج استان، اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج رسانه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

  رییس سازمان فضای مجازی استان کرمانشاه افزود: این ورکشاپ آنلاین 8 لغایت 10 مرداد ماه ساعت 21 در بستر اسکای روم  https://www.

skyroom.

online/ch/nasra1401/idea-115096/l/fa و کانال روبیکایی به آدرس nasrakermanshah  برگزار می شود و حضور عموم در این برنامه رایگان است.

  وی آموزش همگانی سواد رسانه و تفکر نقاد را از اهداف برگزاری این ورکشاپ اعلام کرد و افزود: متأسفانه دستگاه ها و نهادهای آموزشی و فرهنگی در حوزه آموزش تفکر نقاد و سواد رسانه ضعیف عمل کردند و از سوی دیگر جنگ شناختی رسانه های خارجی برای تشویش اذهان عمومی، لزوم آموزش سواد رسانه در جامعه را دو چندان کرده است.

  رییس سازمان فضای مجازی بسیج کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه های تخصصی در حوزه علوم شناختی و فرهنگی باید به این مقوله ورود جدی و تخصصی داشته باشند که در این راستا مرکز فضای مجازی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه

برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه