مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-10سياسي

یک میلیون و 200 هزار بانوی خانه دار روستایی و عشایر رایگان بیمه می شوند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: مجلس شورای اسلامی آیین نامه جوانی جمعیت را تصویب کرد که ماده 21 آن مرتبط با صندوق است که می گوید مادرانی که در مناطق روستایی و عشایری زندگی می کنند و خانه دار هستند و سه فرزند یا بیشتر دارند .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیت اله برقراری ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در دفتر جامعه مدرسین انجام شد، با بیان اینکه تامین بیمه اجتماعی برای آحاد جامعه بر اساس قانون اساسی دنبال می شود، اظهار کرد: در سال 1384 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آغاز به کار کرد تا بتواند این اقشار را با دریافت مبالغ پایین بیمه کند و در این بیمه دولت دو برابر حق بیمه را پرداخت می کند.

  مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه این صندوق در دولت مردمی آیت الله رییسی به خوبی معرفی شده است، اظهار کرد: در سالروز ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) قرارگاه کرامت را تشکیل دادیم تا بتوانیم جذب خود را افزایش دهیم و حدود 530 هزار نفر را جذب کردیم که این خود معادل آمار جذب دولت های است.

  وی ادامه داد: حق بیمه ها در صندوق سرمایه گذاری شده است به عنوان نمونه در یکی از سرمایه گذاری ها 10 درصد پالایشگاه نفت شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 200 هزار بانوی خانه دار روستایی و عشایر رایگان بیمه می شوند

یک میلیون و 200 هزار بانوی خانه دار روستایی و عشایر رایگان بیمه می شوند