مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-20اجتماعي

شناسایی 500 انشعاب غیرمجاز آب در خوی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: از ابتدای سال جاری نزدیک به 500 فقره انشعاب غیرمجاز آب شناسایی و نزدیک به 300 فقره جمع آوری شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: از ابتدای سال جاری نزدیک به 500 فقره انشعاب غیرمجاز آب شناسایی و نزدیک به 300 فقره جمع آوری شده است.

یداله سلطانی در گفت و گو با ایسنا از پایش بیش از 10 هزار انشعاب آب مشترکین برای شناسایی انشعابات غیرمجاز در امسال توسط پلیس آب خبر داد و افزود: یکی از وظایف مهم پلیس آب آگاه ساختن عموم مردم از وظایف شرکت در قبال مشترکین و حقوق شهروندی و بالعکس است.

وی افزود: پیمایش مشترکان پرمصرف و ارسال اخطار کتبی و پیامکی یکی دیگر از وظایف پلیس آب است که با شناسایی این مشترکین و ارسال اخطار در صورت تغییر ندادن مصرف طبق آیین نامه شرکت برخورد می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض کنتورهای خراب مشترکین به تعداد 750 دستگاه خبر داد و تصریح کرد: از راههای مهم مدیریت مصرف کنتورهای مشترکین می باشد که با شناسایی کنتورهای خراب و تعویض آن سهم بسزایی در کنترل آب به هدر رفته ایفا می کند.

سلطانی مریی سازی شیرهای قطع و وصل را از کارهای اساسی شرکت عنوان کرد و افزود: مریی نگه داشتن شیرهای قطع و وصل از هدر رفت آب در هنگام اتفاق جلوگیری می کند و این شرکت بنا بر وظیفه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 500 انشعاب غیرمجاز آب در خوی

شناسایی 500 انشعاب غیرمجاز آب در خوی