مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-13فرهنگي

درباره جنگ 33روزه روایت زنانه نداریم


نویسنده کتاب «آخرین روز جنگ» می گوید در مورد جنگ 33 روزه اثری که از نگاه زنانه و از میانه جنگ نوشته شده باشد نداریم در حالی که اگر پیروزی بزرگی در جنگ به دست آمد تنها سهم مردان نیست.

- نویسنده کتاب آخرین روز جنگ می گوید در مورد جنگ 33 روزه اثری که از نگاه زنانه و از میانه جنگ نوشته شده باشد نداریم در حالی که اگر پیروزی بزرگی در جنگ به دست آمد تنها سهم مردان نیست.

خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ فاطمه میرزاجعفری: کتاب آخرین روزهای جنگ؛ خاطرات واقعی زنی است از قلب جنگ 33 روزه اسراییل و حزب الله که همزمان با ایام سالروز جنگ 33 روزه لبنان توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

گاهی ملتی که در وسط میدان جنگ و مقاومت زندگی می کنند؛ مقاومت و پایداری جزیی از زندگی عادی آن ها می شود در صورتی که همان اتفاق از نگاه نویسنده ای بیرون از این جامعه یک حماسه و یک رمان و یک داستان بزرگ است.

در داستان های موجود مربوط به جنگ 33 روز لبنان آنچه بیشتر بر آن تمرکز شده؛ داستان های قهرمانی و ایستادگی با نگاهی مردانه است و شاید به این جنگ از نگاه زنانه کمتر پرداخته شده باشد.

آنچه در این کتاب می خوانیم فقط روایت زندگی یکی از مردم مقاوم در جنگ 33 روزه است، خاطرات زنی که در جنگ 33 روزه در روستای خود باقی مانده است و جنگ را با نگاه یک همسر و یک ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره جنگ 33روزه روایت زنانه نداریم

درباره جنگ 33روزه روایت زنانه نداریم