مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:272023-08-15فرهنگي

جشنواره «قصه گویی» فراخوان داد


فراخوان بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بزنیم» منتشر شد.

- فراخوان بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار با قصه لبخند بزنیم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این دوره از جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش های مدرن و کلاسیک ، آیینی سنتی ، زبان اشاره و 90 ثانیه ای برگزار می شود.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری با تأکید بر برگزاری جشنواره بیست وپنجم قصه گویی به عنوان یک جشنواره مترقی و درخور نام بزرگ ایران اسلامی ، سیاست های کلی جشنواره بیست وپنجم قصه گویی را به کارگیری تجربه ربع قرن جشنواره قصه گویی در رخدادهای پیش رو، عمومی سازی و مردمی سازی جریان قصه گویی، به کارگیری ظرفیت های دولتی خصوصی و نیروهای مردمی در راستای عمومی سازی و مردمی سازی جریان قصه گویی، ارتقای جریان قصه گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه، گسترده سازی آموزش قصه گویی، توجه ویژه به خانواده و نوجوانان در جریان قصه گویی و ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «قصه گویی» فراخوان داد

جشنواره «قصه گویی» فراخوان داد