مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-19سياسي

روحانیت هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت؛ دشمنان بدانند حوزه علمیه هرگز به خاطر سختی ها در دفاع از دین کوتاه نخواهد آمد و در کنار نیروهای مسلح، راه انقلاب را ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در یادواره 115 شهید روحانی همدان بازنمایی چهره های ملی و سرمایه های بزرگ جهاد و ایثار و شهادت را از ارکان مهم هویت سازی در جامعه دانست و افزود: برای غلبه بر آسیب های اجتماعی و تربیت نسل جوان در تراز آرمان های انقلاب و شهدا تکیه بر هویت تاریخی و اصالت مهم ایرانی اسلامی باید در اولویت باشد.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با شهیدان به عنوان الگوهای مقدس آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی را در تربیت نسلی فداکار مهم عنوان کرد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ادامه همدان را استانی فرهنگ پرور و دارای نامی بلند در تاریخ با سبقه علم و اخلاق عنوان کرد و گفت: این خطه مردان بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی به شخصیت های مهم همدان مانند میرسید علی همدانی، شهید مفتح، آخوند ملاعلی معصومی، سردار حسین همدانی و… اشاره کرد و گفت: این سرمایه ها همواره منشأ خیر و برکت بوده اند و باید آنها را به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد

روحانیت هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد