مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-20ورزشي

فوتبال مازندران نیازمند توسعه زیرساخت ورزشگاهی است


رییس هیات فوتبال استان مازندران با بیان این که مازندران می تواند دو تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشد و ظرفیت فوتبالیستی شدن استان بیشتر از شرایط فعلی است، - ایسنا/مازندران رییس هیات فوتبال استان مازندران با بیان این که مازندران می تواند دو تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشد و ظرفیت فوتبالیستی شدن استان بیشتر از شرایط فعلی است، گفت: فوتبال مدرن و بازیکنان قوی مازندران به توسعه زیرساخت ورزشگاهی نیازمند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم درزی خلردی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران با بیان این که سختی های کار اصحاب رسانه در میدان های ورزشی بسیار زیاد است، اظهارکرد : مطالبه گری رسانه ها برای حل معضلات ورزشی باید بیش از پیش دیده شود و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اظهار این که مازندران بیشترین فوتبالیست سازمان یافته را بین استان های کشور دارد، افزود: لازم است اداره کل ورزش و جوانان استان به مسائل فوتبال به صورت ویژه توجه کند.

درزی خلردی به نگاه ریزبینانه خبرنگاران در مطالبه گری مردم اشاره کرد و تیم فوتبال نساجی مازندران را روبه رشد و نیازمند حمایت بیشتر مسوولان استانی دانست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال مازندران نیازمند توسعه زیرساخت ورزشگاهی است

فوتبال مازندران نیازمند توسعه زیرساخت ورزشگاهی است