مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-17بين الملل

باکو: سوءاستفاده ارمنستان از شورای امنیت کاملا مخرب است


وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، اعمال نفوذ و سوءاستفاده ارمنستان از شورای امنیت سازمان ملل، از نظر پیش بردن روند عادی سازی روابط میان باکو و ایروان «کاملا مخرب» است.

- وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، اعمال نفوذ و سوءاستفاده ارمنستان از شورای امنیت سازمان ملل، از نظر پیش بردن روند عادی سازی روابط میان باکو و ایروان کاملا مخرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه آذربایجان به دنبال نشست فوق العاده شورای امنیت در مورد قره باغ در بیانیه ای اعلام کرد: تلاش ارمنستان برای استفاده ابزاری از شورای امنیت در کمپین باج گیری اش یک بار دیگر شکست خورد.

ارمنستان در نشست فوق العاده شورای امنیت که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، از سازمان ملل خواست از نسل کشی در قره باغ که محاصره شده است ، جلوگیری کند.

محاصره قره باغ توسط جمهوری آذربایجان از 12 دسامبر سال 2022 میلادی آغاز شده است؛ زمانی که فعالان حامی محیط زیست آذربایجان کریدور لاچین را که تنها مسیر ارتباطی منطقه ارمنی نشین قره باغ با ارمنستان و باقی جهان است، مسدود کردند.

این محاصره در 23 آوریل سال 2023 میلادی شدت گرفت؛ زمانی که جمهوری آذربایجان ایست های بازرسی نظامی در امتداد این کریدور تعبیه کرد و تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو: سوءاستفاده ارمنستان از شورای امنیت کاملا مخرب است

باکو: سوءاستفاده ارمنستان از شورای امنیت کاملا مخرب است