مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26سياسي

ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران


مدیر دارالشفای مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح ویزیت رایگان اطفال با حضور پزشکان و متخصصان اطفال در این مرکز درمانی در ایام محرم و صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، علی بیگدلی با  تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین(ع) بیان کرد: امسال در دارالشفا حضرت مهدی(عج)با توصیه های تولیت مسجد مقدس جمکران تصمیم گرفتیم که یک اقدام خدماتی در زمینه درمانی با رویکرد فرهنگی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این راستا طرح ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شد و این طرح از سوم ماه محرم مصادف با شهادت حضرت علی اصغر(ع) تا پنجم ماه صفر مصادف با وفات حضرت رقیه(س) به مدت یک ماه اجرا می شود.

مدیر دارالشفای مسجد مقدس جمکران گفت: با اجرای این طرح متخصصان اطفال نسبت به ویزیت رایگان اطفال اقدام می کنند و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی پزشکان در این طرح روبه رو شدیم.

وی بیان کرد: همکاران پزشک در دانشگاه علوم پزشکی قم، سازمان تامین اجتماعی و .

برای حضور در این طرح دعوت دارالشفای مسجد مقدس جمکران را پذیرفتند و موفق شدیم با برنامه ریزی صورت گرفته زمینه ای مهیا کنیم که دو تا سه روز در هفته ویزیت رایگان اطفال در این درمانگاه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران

ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران