مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-07سياسي

احتکار اطلاعات برای جامعه خطرناک است


عضو شورای سیاستگذاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، با تاکید بر جایگاه هر نهاد در کشور و ایفا کردن نقش نظارتی خود، گفت: برخی از دستگاه ها احتکار اطلاعات انجام می دهند که این برای جامعه خطرناک است.

- ایسنا/یزد عضو شورای سیاستگذاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، با تاکید بر جایگاه هر نهاد در کشور و ایفا کردن نقش نظارتی خود، گفت: برخی از دستگاه ها احتکار اطلاعات انجام می دهند که این برای جامعه خطرناک است.

احمد پهلوانیان با اشاره به علت نامگذاری جشنواره عدلیه و رسانه، اظهار کرد: دستاوردهای دستگاه قضا، عدالت محوری و عدالت گستری و امید آفرینی است در مورد رسانه هم نیز این قضیه صادق است و این اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: رویکرد نوین و بالنده دستگاه قضا و رویکرد تعامل و ارتباط با حوزه رسانه و فرهنگ، هدف جشنواره عدلیه و رسانه است.

پهلوانیان با تاکید بر این که رابطه بین دستگاه قضا و عدلیه با جامعه یک رابطه فرهنگی است، تصریح کرد: ارتباط بین عدلیه و رسانه باعث می شود دیوار بین عدل و ارتباط برداشته می شود و جانشین این دیوار، تعامل سازنده می شود.

عضو شورای سیاستگذاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان افزود: تعامل بین دستگاه حاکمیتی و یک نهاد اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار به نام رسانه و شباهت و هم پوشانی این دو دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار اطلاعات برای جامعه خطرناک است

احتکار اطلاعات برای جامعه خطرناک است