مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 01:302023-08-08بين الملل

خط آبی که مزارع شبعا در آن جزو لبنان نباشد را به رسمیت نمی شناسیم


ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش «خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا» را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده، به رسمیت نمی شناسد.

- ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده، به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده بود، به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس خبری آناتولی، این اظهارات را ژنرال منیر شحاده هماهنگ کننده دولت لبنان در دیدار نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) و در جریان بازدید میدانی از این خط آبی بر زبان آورد.

این بازدید میدانی را فرماندهی ارتش لبنان برای نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت بین المللی در لبنان ترتیب داد.

شحاده گفت: هدف از این بازدید، مطلع کردن سفرا و جامعه بین المللی از 13 منطقه مرزی با فلسطین اشغالی بود که با تل آویو بر سر آنها اختلاف نظر وجود دارد.

خط آبی خط فاصلی است که سازمان ملل بین لبنان از یک طرف و فلسطین اشغالی و بلندی های اشغالی جولان از طرف دیگر در هفتم ژوئن 2000 میلادی ترسیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط آبی که مزارع شبعا در آن جزو لبنان نباشد را به رسمیت نمی شناسیم

خط آبی که مزارع شبعا در آن جزو لبنان نباشد را به رسمیت نمی شناسیم