مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-07پزشكي

بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز یکی از پروژه های مهم وزارت بهداشت بوده که هم اکنون 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن نقی پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: بیمارستان یک هزار تخت خوابی تبریز از 6 سال پیش کلنگ زنی شده است و الآن به 22 درصد رسیده است؛ بیش چهار هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: این یک پروژه ملی است و بودجه ملی هم دارد، ولی با این بودجه ها تمام نمی شود از این رو از راه های مختلف اعم از گرفتن بودجه در سفر رییس جمهور و مولدسازی املاک علوم پزشکی است.

نقی پور گفت: موضوع همراه سرا موضوع اصلی برای ماست ولی این یک هزینه سنگین است و در هیچ چارتی هم برای آن بودجه ای تعیین نشده است ولی امید است با کمک خیرین همراه سراها در کنار بیمارستان ها ایجاد شود.

وی یادآور شد: اکثریت مبالغ مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه تأمین شده و چندین بخش پاراکلینیک اورژانس و تصویربرداری راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ابراز کرد: اعمال جراحی خاص کودکان راه اندازی شده ولی در بیمارستان کودکان مردانی آذر همه اینها ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد