مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-28سياسي

نمازهای عاشورایی جلوه های زیبایی از عبودیت را به نمایش گذاشتند


جهانیان دیدند که همزمان با بلند شدن بانگ ملکوتی اذان ظهر عاشورا، عزاداران سالار شهیدان، شور و شعور حسینی را به هم آمیختند و با برگزاری نمازهای عاشورایی جلوه های زیبایی از عبودیت و بندگی و عشق و ولدادگی به قرآن و اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی از مردم خراسان جنوبی برای برپایی باشکوه عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم   اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه درخشش و تلالو نور و جاذبه مکتب حیات بخش امام حسین (ع) تشنگان عدالت و آزادگان عالم را بر کشتی نجات بخش خویش می نشاند و به سر منزل نور، هدایت می کند.

 جای بسی شکر و سپاس است که خداوند متعال بر ما منت نهاد و باور قلبی (حب الحسین یجمعنا) در جای جای استان خراسان جنوبی مثل همه نقاط دیگر عالم پرشکوه تر از همیشه جامه عمل به خود گرفت.

  در شرایطی که دشمنان و بدخواهان به گمان باطل خود برای کاستن از نور پرفروغ قرآن و عترت، به ساحت مقدس قرآن کریم و قرآن ناطق جسارت روا داشتند، جهانیان دیدند که همزمان با بلند شدن بانگ ملکوتی اذان ظهر عاشورا، عزاداران سالار شهیدان، شور و شعور حسینی را به هم آمیختند و با برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازهای عاشورایی جلوه های زیبایی از عبودیت را به نمایش گذاشتند

نمازهای عاشورایی جلوه های زیبایی از عبودیت را به نمایش گذاشتند