مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-15اقتصادي

با نصب مخازن خانگی، مشکل آب را حل کنید


برای جریان داشتن و توزیع آب با فشار متعادل در طبقات بالای ساختمان های مسکونی در شهرستان کرج و دیگر شهرستان های استان البرز، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: برای جریان داشتن و توزیع آب با فشار متعادل در طبقات بالای ساختمان های مسکونی در شهرستان کرج و دیگر شهرستان های استان البرز، نصب مخزن ذخیره متناسب با تعداد واحدهای مسکونی هر ساختمان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری گفت: به دنبال افزایش دمای هوا در ماه های گرم سال و به تبع آن افزایش مصرف، طبقات بالای ساختمان های مسکونی با احتمال افت فشار مواجه می شوند.

بنابراین ضروری است ساکنان هر ساختمان با نصب مخزن ذخیره به ازای هر خانوار 250 لیتر و نصب پمپ بعد از این مخزن، فشار مناسب برای توزیع آب در طبقات فوقانی را ایجاد نمایند.

بدیهی است آبفای البرز موظف به تامین آب با فشار متعارف بوده و افزایش فشار آب خارج از استاندارد تعریف شده، موجب خسارت و ترکیدگی لوله های ساختمان خواهد شد.

وی افزود: برخی از شهروندان در اقدامی غیرمجاز و غیر فنی بدون نصب مخزن، اقدام به نصب مستقیم پمپ روی شبکه آب می کنند که این امر علاوه بر اینکه موجب اختلال در شبکه توزیع آب شده و آبرسانی به سایر شهروندان را با مشکل روبرو می سازد، به خاطر نداشتن حجم آب ذخیره شده در زمان قطع آب شبکه، موجب سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نصب مخازن خانگی، مشکل آب را حل کنید

با نصب مخازن خانگی، مشکل آب را حل کنید