مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-16اقتصادي

شهردار زاهدان از طرح های توسعه شهری می گوید


ریل گذاری خوبی در مسیر توسعه شهر زاهدان در بخش های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، فرهنگی و فضای سبز انجام شده که اجرای آن ها زمینه رضایت مندی نسبی شهروندان را فراهم می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: ریل گذاری خوبی در مسیر توسعه شهر زاهدان در بخش های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، فرهنگی و فضای سبز انجام شده که اجرای آن ها زمینه رضایت مندی نسبی شهروندان را فراهم می کند.

محمد امیر براهویی 24 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حوزه نهضت آسفالت، توسعه فضای سبز و توجه به نواحی منفصل شهری بسیار موفق عمل کرده اید و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و همکاری و همراهی مردم به این راه ادامه دهیم.

براهویی به محدودیت های اعتباری و مشکلات اقتصادی در این برهه زمانی اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات و محدودیت های اعتباری کار در مسیر خدمت را دشوار می کند، اما معتقدیم با کار جهادی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها بیشترین خروجی را از داشته ها در مسیر خدمت شایسته به شهروندان به دست آوریم.

شهردار زاهدان تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات در شهر از اولویت های ما بوده و در این راستا مناطق حاشیه را که کمتر مورد توجه قرار داشته اند محور قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زاهدان از طرح های توسعه شهری می گوید

شهردار زاهدان از طرح های توسعه شهری می گوید