مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-07ورزشي

ماموریت رسانه های استکباری پشیمان کردن ملت از انقلاب اسلامی است


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماموریت رسانه های استکباری پشیمان کردن ملت از انقلاب اسلامی است و آنان تلاش دارند شرایط کشور را بحرانی نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان شریف ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار استان قم که به همت سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امروز کشورهای منطقه به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه نظامی پی برده اند و شاهد ضعف و افول کشورهای استکباری از جمله آمریکا هستند و به همین دلیل به این نتیجه رسیده اند که باید امنیت منطقه را خود کشورهای منطقه تأمین کند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان با امپراتوری رسانه ای که در اختیار دارند مانع از رسیدن پیام انقلاب اسلامی به دنیا می شوند افزود: آنان فشارهای رسانه ای سنگینی علیه ملت ایران به راه انداخته و تلاش می کنند اینگونه وانمود کنند که ایران اسلامی در آستانه فروپاشی است.

وی افزود: در جریان حوادث سال گذشته شاهد بودیم که رییس جمهور فرانسه با خبرنگار دون پایه و رییس جمهور آلمان با فوتبالیست ضدانقلاب ایرانی ملاقات هایی انجام دادند که این امر ناشی از محاسبه نادرست و تحت تأثیر فشارهای رسانه ای است که تصور می کنند انقلاب اسلامی ایران پایان یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رسانه های استکباری پشیمان کردن ملت از انقلاب اسلامی است

ماموریت رسانه های استکباری پشیمان کردن ملت از انقلاب اسلامی است