مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-01اقتصادي

بهره برداری مرکز استاندارد دفن پسماندهای درمانی یزد در هفته دولت


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با اشاره به تولید روزانه پنج تن پسماند درمانی و پزشکی در یزد، گفت: مرکز استاندارد دفن این پسماندها در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پسماند، محمد رضا برزگر با اشاره به حساسیت موجود در ارتباط با پسماندهای مراکز درمانی و بیمارستانی، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در راستای حفظ بهداشت و محیط زیست شهری اقدام به ساخت مرکز اختصاصی و استاندارد دفن پسماندهای عفونی و بیمارستانی کرده و پیش بینی صورت گرفته برای این مرکز ساخت ظرفیت 25 هزار متر مکعب برای ظرفیت پنج سال پسماندهای بیمارستانی شهر یزد است.

وی افزود: در حال حاضر به طور متوسط مراکز درمانی ما روزانه پنج تن تولید پسماند دارند و در این مرکز بحث کنترل شیرآبه جهت جلوگیری از نفوذ شیرآبه های ناشی از این پسماندها به خاک و آب های زیرزمینی را داریم.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: خوشبختانه این محل مراحل نهایی احداث را پشت سر می گذارد و امیدواریم که در هفته دولت بتوانیم این مرکز را به بهره برداری رسانده و از این پس پسماندهای بیمارستانی در این مرکز مدیریت شود.

برزگر اعتبار لازم برای راه اندازی و اجرای این مرکز را 50 میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: این مرکز از یک لایه ژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مرکز استاندارد دفن پسماندهای درمانی یزد در هفته دولت

بهره برداری مرکز استاندارد دفن پسماندهای درمانی یزد در هفته دولت