مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-06سياسي

ایجاد اندیشکده حکمرانی تقویت فرهنگ کارگروهی در لرستان را به دنبال دارد


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان گفت: ایجاد اندیشکده حکمرانی تقویت فرهنگ کارگروهی در استان را به دنبال دارد.

- ایسنا/لرستان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان گفت: ایجاد اندیشکده حکمرانی تقویت فرهنگ کارگروهی در استان را به دنبال دارد.

حجت الاسلام قاسم متقی نیا امروز 15 مرداد در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه لرستان که در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دو آسیب را برای برنامه ها در زمره آسیب ها می آورند که یکی در گذشته ماندن است و دیگری برنامه های دست نیافتنی بدون توجه به واقعیت های هدف است.

وی با بیان اینکه در عالم تشیع دو پیشران موثر وجود دارد یکی نگاه سرخ حسینی که نشان می دهد گذشته می تواند پیشران باشد و دیگری نگاه سبز به ظهور امام عصر(عج) است، اضافه کرد: مبانی دینی ما نه تنها برنامه ریزی را تایید بلکه تاکید می کند و گاهی در حد واجب و یا اوجب واجبات تعیین می کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان با اشاره به اینکه ایجاد اندیشکده و تکثیر و تعمیم آن ضروری بوده و این اندیشکده در داخل استان مبارک است، بیان کرد: وجود این اندیشکده از یک ذهن پاک تراوش کرده و ریل گذاری آن براساس توجه به افکارسنجی، نیازسنجی و نیازمحوری هر استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اندیشکده حکمرانی تقویت فرهنگ کارگروهی در لرستان را به دنبال دارد

ایجاد اندیشکده حکمرانی تقویت فرهنگ کارگروهی در لرستان را به دنبال دارد