مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اقتصادي

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند


مدیر توزیع برق شهرستان بانه از نصب تعدادی دستگاه نیروگاه خورشیدی (فتوولتاییک) 5 کیلوواتی بر پشت بام خانه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خبرداد.

- صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه، بابیان اینکه راه اندازی هر سامانه خورشیدی 5 کیلوواتی حدود 140 میلیون تومان هزینه در بردارد، اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام و پرداخت تسهیلات از سوی این نهاد مردمی با همکاری بانک های سطح استان، تعدادی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 5 کیلووات ویژه مددجویان کم برخوردار بخش خانگی، در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: این اقدام در راستای طرح برکت آفتاب با هدف کمک به خودکفایی مددجویان و توسعه انرژی های پاک و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی انجام شد.

قادری اضافه کرد: برق تولیدی این نیروگاه ها بصورت تضمینی در مدت 20 سال خریداری می شود و باز پرداخت تسهیلات از محل در آمد این نیروگاه است و مددجویان پس از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق در فاصله هر دو ماه یکبار بر اساس نرخ و تعرفه آزاد، میزان برق تولیدی خود را که وارد شبکه نموده اند محاسبه و از طریق حساب بانکی دریافت خواهند کرد؛ تا علاوه بر مزایای مترتب، از در آمد ثابت هر دو ماه یکبار برخوردار گردند و زمینه ساز توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند