مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-03اقتصادي

بهره برداری از 4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز طی سال جاری


مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز گفت: طی سال جاری، چهار تصفیه خانه و پکیج تصفیه فاضلاب در سطح استان البرز وارد مدار بهره برداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به منظور افزایش سرانه برخورداری جمعیت زیر پوشش از شبکه جمع اوری و تصفیه فاضلاب، تصفیه خانه های فاضلاب شهری کرج و مهستان (شهر جدید هشتگرد) به همراه پکیج های تصفیه فاضلاب روستاهای فشندک و زیدشت (طالقان) با مجموع ظرفیت 70 هزار متر مکعب در شبانه روز، مراحل تکمیلی ساخت خود را به پایان رسانده و به مدار بهره برداری وارد می شوند.

وی افزود: تکمیل و ساخت مدول (بخش) دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج تا کنون 87 درصد و تکمیل و ساخت نیمه دوم از بخش اول تصفیه خانه فاضلاب مهستان (شهرجدید هشتگرد) هم 66 درصد ییشرفت داشته اند و امیدواریم با اتمام مراحل تکمیلی وارد مدار شوند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همچنیـن در مناطق روستایی، دو پکیج تصفیه فاضلاب جداگانه در روستاهای فشندک و زیدشت طالقان که هر کدام به ترتیب 52 و 33 درصد پیشرفت دارند، در سال 1402 وارد مدار خواهند شد.

نامداری تصریح کرد: در همین راستا، سال آینده شاهد آغاز عملیات ساخت پکیج فاضلاب در روستاهای وینه و خوزنکلا (در جاده چالوس) و توسعه پکیج قوچ حصار مسکن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز طی سال جاری

بهره برداری از 4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز طی سال جاری