مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-27اجتماعي

روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «فریبا گودرزی» کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور گفت: امروز -پنج شنبه- در برخی مناطق شرق سواحل دریای خزر، - کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور از رگبار و رعدوبرق در استان های ساحلی خزر و جنوب ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور گفت: امروز -پنج شنبه- در برخی مناطق شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، جنوب کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

این شرایط فردا در برخی نقاط اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان رخ می دهد.

بارش ها کماکان تا اوایل هفته آتی در این مناطق تداوم دارد.

گودرزی ادامه داد: برای امروز شدت بارش ها در جنوب کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان پیش بینی شده که در حد هشدار نارنجی است و هموطنان باید تمهیدات لازم را در اینباره در نظر داشته باشند.

وی توضیح داد: برای چند روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و برای دو روز آینده در بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد و خیزش گردوخاک داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور

روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور