مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-20سياسي

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل جاده ای در قم تشکیل می شود


رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل جاده ای در راستای جلوگیری از تضییع حقوق و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سفر به کاربران جاده ای به مناسبت اربعین و دهه پایانی ماه صفر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، حمزه مینا پور در گفت وگویی خبری اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن سفرهای اربعین و دهه آخر ماه صفر، که ضرورت نظارت بر نحوه ارائه خدمات در بخش حمل و نقل جاده ای را دوچندان می کند، نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل جاده ای  اعم از مسافر و کالا از 27 مرداد جاری اقدام شد.

میناپور توضیح داد: استقبال گسترده زائران طی ایام سفرهای اربعین از ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای، ضرورت جلوگیری از تضییع حقوق و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سفر به کاربران اکنون بیش از هرزمان دیگری احساس می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور، درقالب طرحی مستمر، نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل جاده ای اقدام و به طور شبانه روزی تخلفات استعلامی رصد و درصورت احراز، نسبت به اعمال قانون اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل جاده ای در قم تشکیل می شود

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل جاده ای در قم تشکیل می شود