مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-18سياسي

«وحید آرایی» دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران شد


طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری و دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران» منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران منصوب شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:    دومین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و کشوری با هدف کمک به جریان سازی، ترویج، تعمیق و تحقق گفتمان جهاد علمی، شناسایی استادان مسأله محور در تراز انقلاب اسلامی و نیز مشارکت حداکثری آنان در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی و سیاستگذاری کشور در زمینه های علوم انسانی و هنر، علوم فنی و مهندسی و علوم پایه و کشاورزی و در هشت محور کتاب ، مقاله ، طرح پژوهشی و فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش­ بنیان ، راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری ، بسته سیاستی ، جهادگران تبیین ، کرسی نظریه ­پردازی، نقد و مناظره و راهیان علم، فناوری و پیشرفت برگزار می گردد.

سیاست گذاری و تعیین خط ­مشی­ های کلان علمی و اجرایی جشنواره در سطوح کشوری و استانی با همکاری و هماهنگی شورای سیاستگذاری، نظارت بر حسن اجرای ضوابط و فرایندهای برگزاری و نیز راهبری و تشکیل کمیته های علمی و اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وحید آرایی» دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران شد

«وحید آرایی» دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران شد