مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-08اقتصادي

افزایش اعتبارات پارک علم و فناوری استان اردبیل پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل از جمله استان های دارای استعداد در زمینه دانش بنیان است، توجه به این حوزه و اختصاص اعتبارات توسعه ای را گامی برای نیل به جایگاه قابل قبول این بخش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد بعدازظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل از جمله استان هایی است که در سال های اخیر فعالیت در حوزه دانش بنیان ها را آغاز کرده و برای تقویت این حوزه باید حمایت های لازم از مرکز کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب برای تکمیل کارخانه نوآوری در استان اردبیل و ساختمان پارک علم وفناوری، بر لزوم پیگیری برای افزایش این اعتبارات طی آینده نزدیک تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: افراد متخصص و استعدادهای زیادی در حوزه دانش بنیان اردبیل وجود دارد و امید می رود کاستی های این حوزه با تزریق اعتبارات رفع شود و روند توسعه آن شتاب گیرد.

لزوم اختصاص بخش ویژه برای انجام کارهای مالیاتی شرکت های دانش بنیان میثم فرج اللهی، سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز در این نشست به وجود برخی مشکلات فعالان شرکت های دانش بنیان اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات پارک علم و فناوری استان اردبیل پیگیری می شود

افزایش اعتبارات پارک علم و فناوری استان اردبیل پیگیری می شود