مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-15اقتصادي

قبوض برق آمریکایی ها کمرشکن شد


گرمای بی سابقه تابستان، مصرف برق آمریکایی ها را به میزان چشمگیری افزایش داده است و بسیاری از آنها اکنون به سختی از عهده پرداخت قبوض سرسام آور خود برمی آیند.

- گرمای بی سابقه تابستان، مصرف برق آمریکایی ها را به میزان چشمگیری افزایش داده است و بسیاری از آنها اکنون به سختی از عهده پرداخت قبوض سرسام آور خود برمی آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA)، یک خانوار به طور متوسط حدود 262 دلار در سال برای تهویه مطبوع هزینه می کند که هزینه آن در مناطق گرم و مرطوب جنوب شرقی، به 525 دلار می رسد.

نزدیک به 90 درصد از خانوارهای آمریکا از تهویه مطبوع استفاده می کنند و دو سوم از خانوارها از تهویه مطبوع مرکزی یا پمپ حرارتی مرکزی به عنوان تجهیزات اصلی تهویه مطبوع خود استفاده می کنند.

در سال 2020، منطقه میدوست و منطقه جنوب، به ترتیب با 92 درصد و 93 درصد، بالاترین درصد استفاده خانوارها از تهویه مطبوع را داشتند.

پایین ترین درصد خانوارهایی که از تهویه مطبوع استفاده می کنند، 73 درصد در منطقه غرب بود.

این منطقه شامل خانوارهایی است که در چندین منطقه آب و هوایی مانند منطقه آب و هوای دریایی در امتداد ساحل اقیانوس آرام زندگی می کنند که در آن، استفاده از تهویه مطبوع مسکونی، 49 درصد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض برق آمریکایی ها کمرشکن شد

قبوض برق آمریکایی ها کمرشکن شد