مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-01اجتماعي

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون 3 میلیون و 800 جلد کتاب درسی در پایه های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه در رشته های مختلف جهت توزیع میان دانش آموزان از وزارتخانه دریافت شده است، - ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون 3 میلیون و 800 جلد کتاب درسی در پایه های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه در رشته های مختلف جهت توزیع میان دانش آموزان از وزارتخانه دریافت شده است، گفت: تاکنون 3 میلیون جلد کتب درسی برای سال تحصیلی جدید در مازندران توزیع شده است.

حسین کمالی در گفت وگو اختصاصی با ایسنا با اشاره به اینکه چند سالی است که ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان از طریق سامانه انجام می شود، اظهار کرد: دانش آموزان و خانواده ها می توانند از طریق مراجعه به سامانه نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دوره های تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش برای ثبت نام کتب درسی اطلاع رسانی لازم را داشته و مدیران مدارس و خانواده ها اهتمام مناسبی نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه توزیع و تحویل به موقع کتب درسی در کیفیت آموزشی تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: مجموعه نظام تعلیم و تربیت در استان به دلیل اهمیت موضوع (ثبت نام کتب درسی) نسبت به این امر جدیت لازم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد