مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-07اقتصادي

قطع و کاهش سهمیه آرد در انتظار نانوایی های متخلف


در پی گلایه مندی و شکایات شهروندان از وضعیت نان در زابل، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از نانوایی های زابل به صورت سرزده بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در پی گلایه مندی و شکایات شهروندان از وضعیت نان در زابل، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از نانوایی های زابل به صورت سرزده بازدید کردند.

فرماندار ویژه زابل در این بازدید گفت: قطعی و کاهش سهمیه در انتظاران واحدهای متخلف است و در صورت تکرار تخلفات پروانه فعالیت واحدهای مذکور لغو و سهمیه بصورت کامل قطع خواهد شد.

علیرضا ملاشاهی از تشکیل گشت مشترک ادارات برای بازرسی روزانه و مستمر از سطح نانوایی ها خبر داد و افزود: گشت مشترک بازرسی متشکل از نمایندگان فرمانداری و ادارات صمت، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی بصورت روزانه خواهد بود که از نانوایی های سطح این شهرستان بازدید خواهند داشت.

وی با اشاره به گلایه مندی شهروندان از وضعیت نان تاکید کرد: رسیدگی به گلایه مندی و شکایات شهروندان از وضعیت نان به عنوان یکی از ضروریات سفره عموم، از اولویت های مهم محسوب می شوند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها اظهار کرد: برخورد قاطع با واحدهای متخلف، برخورد با کم فروشی، کیفیت پایین نان و عدم استفاده کامل از سهیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع و کاهش سهمیه آرد در انتظار نانوایی های متخلف

قطع و کاهش سهمیه آرد در انتظار نانوایی های متخلف