مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-01اجتماعي

راه اندازی رشته آتش نشانی در دوره متوسطه


رییس سازمان آتش نشانی شیراز پیشنهاد داد که رشته آتش نشانی در دوره متوسطه راه اندازی و منجر به ارائه دیپلم شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز پیشنهاد داد که رشته آتش نشانی در دوره متوسطه راه اندازی و منجر به ارائه دیپلم شود.

هادی عیدی پور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس به بررسی موضوع عملیاتی و اجرایی و همچنین مسائل آموزشی در حوزه ایمنی، آتش نشانی و مدیریت بحران در مدارس پرداخت و گفت: پیشنهاد شد نقشه ساختمان هایی که سازمان نوسازی مدارس در شیراز احداث می کند، پیش از آغاز ساخت در اختیار آتش نشانی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان آتش نشانی شیراز، عیدی پور افزود: ایمنی این ساختمان ها در مرحله پایان کار نیز از سوی سازمان آتش نشانی بررسی خواهد شد.

عیدی پور همچنین به موضوع ساختمان مدارسی که اکنون در حال فعالیت هستند اشاره کرد و گفت: در گفتگوی دو جانبه با مدیرکل آموزش و پرورش استان مقرر شد سازمان آتش نشانی بازدیدهای دوره ای از این مدارس داشته باشد و موارد ناایمن را برای برطرف کردن اعلام کند.

او در خصوص تامین ایمنی مدارس غیردولتی نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز به زودی تفاهم نامه ای بین سازمان آتش نشانی و آموزش و پرورش ذیل تفاهمات شهرداری شیراز منعقد خواهد شد که با توجه به این تفاهم نامه مجوزهای لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته آتش نشانی در دوره متوسطه

راه اندازی رشته آتش نشانی در دوره متوسطه