مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-09حوادث

توقیف خودروی شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند


فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف یک خودرو شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف یک خودرو شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر، امروز چهارشنبه 18 مرداد اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ها به یک خودرو شوتی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو شوتی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خودروهای شوتی در نهبندان متوقف شدند سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی شهرستان نهبندان نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ها به 2 خودرو سواری شوتی مشکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

توقیف خودروی شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند