مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-27سياسي

وصیت نامه زنده یاد عادل آذر، یک الگو برای همگان


وصیت نامه عادل آذر یک الگو برای همگان است که باید در تاکید بر عبادت و علم آموزی در دستور کار همه ما قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم زنده یاد دکتر عادل آذر، ضمن یاد و خاطره ی 3 هزار شهید استان ایلام، گفت:تلاش بی وقفه ی علمی با کار جهادی و دغدغه مندی برای مردم از ویژگی های بازر زنده یاد عادل آذر بود که باعث جایگاه فاخر و بلندآوازگی وی شد.

وی با اشاره به اینکه این دانشمند جاوید نام در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان مملکت نیز خوش درخشید، افزود: وصیت نامه ی عادل آذر یک الگو برای همگان است که باید این وصیت نامه در تاکید بر عبادت، یادگیری و علم آموزی برای همه درس عبرت است و باید این توصیه در دستور کار همه ی ما قرار گیرد.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: همچنین دوری از منازعات و حواشی و خدمت بی وقفه به مردم از ویژگی های بارز شخصیتی مرحوم آذر بود، که ضروری است  همه مسئولان این رویکرد را در خدمت راسانی به مردم اعمال کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه  با توجه به اینکه مرحوم عادل آذر باوجود این که بیشترین تلاش علمی را برای کشور در عرصه های مختلف انجام داده، در وصیت نامه اش خود را مدیون انقلاب دانسته ستودنی است، گفت: این یک درس اخلاق پر مغز برای همه ماست و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه زنده یاد عادل آذر، یک الگو برای همگان

وصیت نامه زنده یاد عادل آذر، یک الگو برای همگان