مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-19سياسي

اوکراین بزرگترین پدیده جنایی قرن است


مأمور پیشین اطلاعات مخفی انگلیس می گوید دولت کنونی اوکراین به علت پول شویی و کلاهبرداری تسلیحاتی، بزرگترین پدیده جنایی قرن حاضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر به نقل از تاس، آلستِر کروک ، مأمور پیشین سرویس اطلاعات مخفی انگلیس (MI6) با انتشار پیامی تصویری در فضای مجازی با اشاره به فساد موجود در دولت اوکراین تأکید کرد اوکراین بزرگترین پدیده جنایی قرن است.

وی دراین باره گفت: زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) در حال پاکسازی ساختارهای دولتی و مبارزه با فساد است تا حمایت غرب را از دست ندهد.

احتمالاً اوکراین بزرگترین پدیده جنایی قرن است؛ پولشویی می کند، فساد در آن زیاد است، سرقت و کلاهبرداری تسلیحاتی و انتقال آنها به خارج از کشور در آن انجام می شود.

به گفته کروک مردم اوکراین نمی دانند که چگونه مقامات کی یف این حجم پولی که (از طرف غرب) به اوکراین سرازیر می شود، مدیریت می کنند، بنابراین زلنسکی نیاز دارد تا وانمود کند که در حال حذف فساد در این کشور است.

زمستان پارسال با انتشار اخبار مربوط به فساد گسترده مالی در وزارت دفاع و وزارت زیرساخت اوکراین در بحبوحه جنگ و احتمال آغاز تحقیقات گسترده، چند مقام ارشد دولت استعفا کردند.

ویاچسلاو شاپوالوف ، معاون وزیر دفاع و کایرلو تیموشنکو معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین از جمله کسانی هستند که از سمت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین بزرگترین پدیده جنایی قرن است

اوکراین بزرگترین پدیده جنایی قرن است