مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-20سياسي

شریعتی: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است


نماینده تهران در مجلس در حال حاضر روابط بین دولت و مجلس در تعامل بیشتر است، گفت: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است.

- مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به روابط مثبت بین دولت و مجلس افزود: بنابر حواشی های اخیری که در حوزه سیاسی به وجود آمده و فضای رسانه و سیاسی کشور را متاثر کرده بود، بنده فکر می کنم باید با تدبیر، دقت و پرهیز از گسترش این اختلاف نظر ها در جامعه جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد و مشارکت باید اختلاف نظر ها را در جلسات حل و فصل و نظر واحد را اعمال کرد تا  ظرفیت ها و توانایی هایی که در دولت و مجلس و دیگر مجموعه های خدمتگزار کشور است؛  هم جهت شود و بتوانند مسائل کلیدی کشور را به عنوان پروژه های مشترک بین دولت و مجلس تعریف و به نتیجه برسانند.

این نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: طبعتاً هر چقدر فضای اختلاف بین دولت و مجلس بیشتر و جدی تر شود دشمنان از این فرصت ها  به نفع خود استفاده می کنند و حتی با سرمایه گذاری این اختلاف ها را گسترش  و  حتی با بازتاب بیشتری نیز نمایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است

شریعتی: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است