مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-25بين الملل

ریشه های توهین به مقدسات و یک وظیفه مهم


جمعیت مسلمان در اروپا، رشد شتابانی دارد و در میان کشورهای اروپایی، سوئد و فرانسه در رتبه های نخست در این راستا قرار دارند.

بر این اساس می توان گفت که افزایش اقدامات اسلام ستیزی با حمایت دولت های اروپایی و اهانت به مقدسات دین اسلام، - با هدف مقابله با رشد شتابان جمعیت مسلمانان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسلام ستیزی موضوعی است که نه تنها در قرن حاضر، بلکه از زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشت، زمانی که حضرت علی(ع) باید به عنوان امیرالمومنین انتخاب می شد تا اسلام ناب محمدی یا اسلام علوی را حفظ کند با کنار گذاشتن ایشان، جریان انحراف در دین باز شد و اسلام به دست خلفایی همچون معاویه و یزید رسید که مسیر اسلام واقعی را منحرف کردند.

اهل بیت (ع) نیز در عصرهای مختلف تلاش کردند اسلام واقعی به دست مردم برسد.

در هر زمان شیوه های مختلفی برای اسلام ستیزی وجود داشته است.

در زمان معاویه لعن بر امیرالمومنین(ع) و دروغ پراکنی در مورد ایشان بسیار رواج پیدا کرد که هدف، کنار گذاشتن حضرت علی(ع) و از بین بردن اسلام بود.

این اتفاق در زمان هریک از ائمه معصومین(ع) به نحوی ادامه پیدا کرد به شکلی که در زمان امام حسن(ع) یاران ایشان در مقابله با معاویه امام خود را کنار گذاشتند تا امام مجبور به صلح شد یا امام حسین(ع) که برای جلوگیری از اسلام ستیزی، جان خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه های توهین به مقدسات و یک وظیفه مهم

ریشه های توهین به مقدسات و یک وظیفه مهم