مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-24اجتماعي

هوشمندسازی خدمات در دستور کار پلیس راهور اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان نظم بخشیدن به ترافیک شهری، تقویت سیستم های هوشمند و استفاده از فناوری روز و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان را از اولویت های این پلیس عنوان کرد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ترافیک و سوانح رانندگی را یکی از چالش های نگران کننده زندگی بشر امروز عنوان کرد و  اظهار داشت: تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی از پیامدهای تصادفات رانندگی و ترافیک است.

وی افزود: وضعیت نابسامان یک خیابان، محله یا منطقه می تواند چالش بزرگی برای ساکنان، عابران و مسافران ایجاد کند که تمام تلاش پلیس با همکاری سازمان های مختلف در راستای رفع این گونه نابسامانی ها است.

محمدی با بیان اینکه حدود 8 درصد از تولید ناخالص ملی کشور برای جبران خسارات ناشی از تصادفات هزینه می شود، تصریح کرد: با وجود علل مختلف در تصادف اما خطاهای انسانی در بیش از 80 درصد سوانح رانندگی تاثیر مستقیم دارد و این نشان می دهد که رانندگان توجه زیادی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی ندارند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان یکی از دلایل تکرار تخلفات و تصادفات رانندگی در ایران را عدم بازدارندگی مبلغ جرائم رانندگی عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال اگر مبلغ جریمه سرعت غیر مجاز 100 میلیون تومان هم باشد نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی خدمات در دستور کار پلیس راهور اصفهان

هوشمندسازی خدمات در دستور کار پلیس راهور اصفهان