مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 19:552023-07-28سياسي

راه امام حسین (ع) نیاز به انسان های آگاه، بصیر و متدین دارد


کسانی که می خواهند در راه امام حسین (ع) قدم بردارند باید به سلاح آگاهی، بصیرت و تدین مجهز شوند و به مسائل روز دنیا آگاه باشند.

- نایین - امام جمعه نایین گفت: کسانی که می خواهند در راه امام حسین (ع) قدم بردارند باید به سلاح آگاهی، بصیرت و تدین مجهز شوند و به مسائل روز دنیا آگاه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، عصر جمعه در جمع عزاداران حسینی نایین اظهار کرد: امروز نماز جمعه و نماز ظهر عاشورا با حضور امت حسینی در سرتاسر کشور برگزار شد، مطابق روایات، خداوند متعال امت پیامبر اکرم (ص) را به واسطه مواردی همچون نماز، زکات، روزه، حج، جهاد، نماز جمعه، نماز جماعت، قرآن، علم، عاشورا نسبت به سایر امت ها برتری داده است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه و عاشورا در کنار هم جزو نکات برتری امت اسلام است، گفت: روز جمعه و روز عاشورا هر دو از روزهایی است که ظهور در آن اتفاق می افتد؛ زنده ماندن عاشورا بر اساس خطبه، تبلیغ دین و تبیین مسائل به واسطه تبیین ها و خطبه هایی است که از امام سجاد (ع) شروع شده است.

راه امام حسین (ع) نیاز به انسان های آگاه، بصیر و متدین دارد امام جمعه شهرستان نایین ادامه داد: کسانی که می خواهند در راه امام حسین (ع) قدم بردارند باید انسان های آگاه، بصیر و متدین باشند و به مسائل روز آگاه باشند و فلسفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه امام حسین (ع) نیاز به انسان های آگاه، بصیر و متدین دارد

راه امام حسین (ع) نیاز به انسان های آگاه، بصیر و متدین دارد