مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-28اقتصادي

12 هزار بنگاه اقتصادی مشمول معافیت بیمه شدند


آخرین نتایج عملکرد اجرای طرح کارورزی در کشور از ثبت نام بیش از 159 هزار نفر داوطلب حکایت دارد؛ همچنین بیش از 22 هزار بنگاه اقتصادی در طرح مشارکت داشته اند که از این تعداد 12 هزار بنگاه مشمول معافیت بیمه ای شده اند.

- آخرین نتایج عملکرد اجرای طرح کارورزی در کشور از ثبت نام بیش از 159 هزار نفر داوطلب حکایت دارد؛ همچنین بیش از 22 هزار بنگاه اقتصادی در طرح مشارکت داشته اند که از این تعداد 12 هزار بنگاه مشمول معافیت بیمه ای شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از طرح های اثرگذار در توسعه اشتغال و بازار کار که بستر آشنایی با محیط کار و جذب کارجویان در بنگاه های اقتصادی را فراهم کرده، طرح کارورزی بوده است.

این طرح که وزارت کار مجری آن در سال های اخیر بوده اهدافی همچون افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به کارگاه و کاهش هزینه بکارگماری نیروی کار برای کارفرما را دنبال می کند.

به موجب این طرح، بستر لازم برای مهارت آموزی و ارائه آموزش های شغلی به فارغ التحصیلان دانشگاهی بـا استفاده از ظرفیت های بلااستفاده موجود در واحدهای فعال اقتصادی در بخش های خصوصی و تعاونی به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار بنگاه اقتصادی مشمول معافیت بیمه شدند

12 هزار بنگاه اقتصادی مشمول معافیت بیمه شدند