مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-10اقتصادي

ایجاد زیرساخت در مسیرهای منتهی به مهران به ارزش 3800 میلیارد ریال


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ایلام گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون بالغ بر 8300 میلیارد ریال پروژه در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران ایجاد شده است.

- داریوش امانی امروز پنجشنبه 19 مرداد در جریان افتتاح پروژه های این سازمان در مرز مهران که با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ساماندهی پایانه برکت از وظایف سازمان راهداری نیست و در حیطه مسوولیت سازمان شهرداری های کشور قرار داشت، ولی با توجه به اهمیت خدمات رسانی به زائران اربعین از وزیر کشور درخواست کردیم این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه پس از واگذاری آن به سازمان راهداری در اردیبهشت ماه پارسال، برنامه ریزی لازم انجام و محوطه سازی و آسفالت انجام گرفت، تصریح کرد: هم اکنون نیز ایجاد ساختمان رانندگان و مرکز پایش در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه افزایش تعداد چشمه های بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت.

امانی ادامه داد: پایانه برکت به عنوان یک سالن انتظار برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شده است، نصب سایبان در سکوها نیز از برنامه های راهداری است تا زائران قبل از ورود به اتوبوس ها گرمای کمتری را احساس کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: از دهه فجر پارسال تاکنون 8300 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده و این پروژه ها به طور مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت در مسیرهای منتهی به مهران به ارزش 3800 میلیارد ریال

ایجاد زیرساخت در مسیرهای منتهی به مهران به ارزش 3800 میلیارد ریال