مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-09ورزشي

چالش عضو تیم ملی برای دریافت یک ویلچر!


عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: برای خرید یک ویلچر چندین ماه است که در تلاش هستم اما تاکنون خبری از دریافت ویلچر نیست.

- علی سیفی در گفت وگو با خبرنگار فارس درمشهد اظهار کرد: حدود 6 ماه گذشته مبلغ 12 میلیون تومان را به حساب یکی از شرکت ها واریز کردم که به بنده ویلچر تحویل دهند.

وی افزود: طبق قراردادی که برای بنده ارسال کرده بودند قرار بر این شد که ویلچر را بعد از یک ماه تحویل دهند اما متاسفانه بعد از گذشت 6 ماه این اتفاق رخ نداد و بعد از بدقولی، با این شرکت تماس گرفتم که اعلام کردند تعدادی از مدارک شما ایراد دارد و باید آن را اصلاح کنید.

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران ادامه داد: بعد از تماس بنده با این شرکت، مدارک را اصلاح و مجدد ارسال کردم، اما شرکت اعلام کرد که مدارک ارسال شده شما به همراه مدارک ضامن، کیفیت لازم را ندارند.

از زمان ثبت برای خرید ویلچر تاکنون 6 ماه گذشته و بعد از این مدت، تصمیم گرفتم با شرکت تماس بگیرم و اعلام کنم اگر ویلچر را تحویل نمی دهید خرید را کنسل کنم.

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: شرکت اعلام کرده یک ماه اجازه دهید و ما با یک صندوق جدید قرارداد بستیم که ویلچر را از آن طریق برای شما ارسال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش عضو تیم ملی برای دریافت یک ویلچر!

چالش عضو تیم ملی برای دریافت یک ویلچر!