مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-09سياسي

باغ شریعت بدون تغییر کاربری ساماندهی می شود


باغ شریعت بدون کوچک ترین تغییر کاربری و دخل و تصرفی ساماندهی و در اختیار مردم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمود صفری بعدازظهر چهارشنبه در مراسم گرامی داشت روز خبرنگار و پاسداشت فعالیت های رسانه ای خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یکی از پایه های اساسی توسعه و پیشرفت استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه انعکاس اخبار شهرداری و فعالیت های عمران شهری در خبرگزاری ها و مطبوعات استان منصفانه و بدون نگاه جانب دارانه انجام می شود، خاطرنشان کرد: ما پذیرای نقدهای سازنده خبرنگاران هستیم چرا که بر این باوریم نقد منصفانه می تواند در توسعه، پیشرفت و توازن منطقه ای استان و شهر اردبیل مؤثر باشد.

شهردار اردبیل از اجرای 7 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اردبیل با تلاش شهرداری اردبیل خبر داد و بیان کرد: تمام این پروژه ها در راستای توسعه اردبیل بوده و اگر تنها 3 هزار میلیارد تومان از آن بعد از اتمام پروژه ها به شهرداری بازگردد بخش قابل توجهی از درآمدهای شهرداری را تأمین خواهد کرد.

صفری وضعیت باغ شریعت اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: این باغ در حال حاضر در تملک شهرداری است و با مصوبه شورای شهر بدون کوچک ترین دخل و تصرف و تغییر کاربری ساماندهی شده و به عنوان یک پروژه گردشگری و تفریحی در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ شریعت بدون تغییر کاربری ساماندهی می شود

باغ شریعت بدون تغییر کاربری ساماندهی می شود