مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-22اقتصادي

تدوین بسته حمایتی برای دانش بنیان های دارای فروش 1000 میلیارد ریال


از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی بسته رشد تولید هزار شرکت دانش بنیان، هزار محصول دانش بنیان به ارزش هزار میلیارد ریال عرضه و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای سیاست های کلان کشور مبنی بر افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور و همچنین در راستای تحقق شعار سال ـ مهار تورم؛ رشد تولید ـ بسته ویژه ای به منظور حمایت از رشد تولید شرکت های دانش بنیان در 8 محور تدارک دیده است.

این بسته به حمایت از رشد تولید محصولات دانش بنیان از طریق اعطای تسهیلات و ضمانت نامه با شرایط ویژه اختصاص دارد ک شرکت های دانش بنیان برای بهره مندی از این بسته حمایتی می توانند حداکثر تا پایان شهریور ثبت نام کنند.

طبق این بسته حمایتی شرکت های دانش بنیانی که فروش کل آنها (اعم از دانش بنیان و غیردانش بنیان) مطابق اظهارنامه مالیاتی سال 1401 بیش از 50 میلیارد ریال و حائز شرایط مندرج در بخش سایر ملاحظات این فراخوان باشد، مشروط به دارا بودن یکی از شروط مشمول این حمایت می شوند.

تامین مالی متقاضیان این فراخوان از مسیر منابع شبکه بانکی انجام خواهد شد و معیار حداقل فروش کل شرکت (50 میلیارد ریال در سال 1401) به دلیل ضرورت برآورده شدن ملاحظات شبکه بانکی اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته حمایتی برای دانش بنیان های دارای فروش 1000 میلیارد ریال

تدوین بسته حمایتی برای دانش بنیان های دارای فروش 1000 میلیارد ریال